Kartka z Canady, Thank you Debby :-)

Author: n_omi /


Kartka z Canady.
Nie mogłam uwierzyć że miasteczko o nazwie Vulcan rzeczywiście istnieje. Nawet to googlowałam :-) I fakt, miasteczko o wdzięcznej nazwie planety ze Star Treka rzeczywiście w Canadzie jest i ma się dobrze. Korzystając z popularności serii stworzyli mnóstwo atrakcji dla fanów serii od pomników po stację do odprawy statków :-) w miasteczku odbywają się również festiwale gdzie mieszkancy i turyści przebierają się za swoją ulubioną postać z serii Star Trek :-)
Na kartce widać fragment miasteczka i statek kosmiczny a także słynne Vulcańskie pozdrowienie :-)
Kartka z tyłu ma nadruk wydawnictwa mówiący że na froncie znajduje się:
maiasto Vulcan, County Alberta, Canada, Ameryka Północna, Planeta Ziemia, System słoneczny, Droga mleczna, Kwadrant Delta.
Ot żeby pocztówka się nie zgubiła gdzieś w kosmosie :-)
Sentyment do kartki mam niesamowity bowiem Vulcanie to moja ulubiona rasa :-)
...z wielu przyczyn :-D
Cóż moge więcej powiedzieć...
Live long and prosper...
...

1 komentarze:

Paula pisze...

Haha, to chyba kartka od tej samej Debby z Kanady, od której ja dostałam pocztówkę. :D
Ale ten świat mały;)

Prześlij komentarz

This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates